سفارش تبلیغ
صبا ویژن
labbaik

بدترینِ برادران، کسی است که برایش به رنج افتند. [امام علی علیه السلام]

u کل بازدیدها : 116017

u بازدیدهای امروز : 0

u بازدیدهای دیروز : 2

u  RSS 



u خانه
u مدیریت
u پست الکترونیک
u شناسنامه

دوشنبه 88/2/28 ساعت 6:0 عصر

i یاور همیشه مؤمن

یاور همیشه مؤمن تو برو سفر سلامت  ،غم من نخور که دوری واسه ی من شده عادت

ای به داد من رسیده تو روزای خود شکستن ، ای چراغ مهربونی تو شبای وحشت من

ای تبلور حقیقت توی لحظه های تردید ، تو شبُ از من گرفتی تو منو دادی به خورشید

اگه باشی یا نباشی تو واسم یه تکیه گاهی ، برای من که غریبم تو رفیقی چون پناهی

ناجی ِ عاطفه ی من شعرم از تو جون گرفته ،رگ خشک بودن من از تن تو خون گرفته

اگه مدیون تو باشم،اگه از تو باشه جونم،قدر اون لحظه نداره که منو دادی نشونم

وقتی شب،شب سفر بود توی کوچه های وحشت،وقتی هر سایه کسی بود واسه بردنم به ظلمت

ای طلوع اولین روز ای رفیق آخر من ،به سلامت سفر خویش ای یگانه یاور من

یاور همیشه مؤمن تو برو سفر سلامت ،غم من نخور که دوریت واسه ی من شده عادت.......


نوشته شده توسط: hosseini nastaran

نوشته های دیگران ()

*******

************

*********************************

************

*******


i لیست کل یادداشت های این وبلاگ

یاور همیشه مؤمن
عشق
................
بوسه
تقدیم به همه ی شمائی که دوستتان دارم...
ظهر تاسوعا
نیایش
هفت سکا نس
[عناوین آرشیوشده]

*********************************

********************

:: درباره من ::

labbaik
hosseini nastaran
خیلی مهربون-دوست داشتنی(همه این طوری میگن)با سلیقه-منطقی-درس خون

********************

:: لینک به وبلاگ ::

labbaik

********************

:: پیوندهای روزانه ::

دوستت دارم [54]
[آرشیو(1)]

********************

:: آرشیو ::

tishtar

********************

:: لینک دوستان من ::

اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
الهام
آسمان آفتابی
امیر
مصطفی فؤادی

********************

:: دوستان من ::


















********************

:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو

********************

:: خبرنامه ::

 

********************

پارسی بلاگ ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ