سفارش تبلیغ
صبا ویژن
labbaik

[ و فرمود : ] مرگ نزدیک است و همصحبتى دنیا اندک . [نهج البلاغه]

u کل بازدیدها : 116015

u بازدیدهای امروز : 0

u بازدیدهای دیروز : 10

u  RSS 



u خانه
u مدیریت
u پست الکترونیک
u شناسنامه

سه شنبه 87/7/16 ساعت 10:59 صبح

i ................

سلامی به گرمای دلهای مهربونتون.

دیروز وقتی داشت از دانشگاه میرفتم خونه به یه چیزهایی فکر میکردم که گفتم امروز بیام بنویسم شاید خوشتون بیاد.فقط خواهش میکنم اگه خوندین تا آخرش بخونید و حتماً نظر بدین.

 

شاید خیلیی از شما ها بارها که سوار تاکسی شدین یا قبل از شما دختر و پسری تو اون ماشین بودن یا بعد شما سوار شدن.... فرقی نداره این دو نفر چه نسبتی داشته باشن:زن و شوهر،دوست،نامزد...ولی هرچی هستن مهر همو به دل دارن.این چیزی که میخوام بگم همه بارها دیدیم ولی هممون بهش فکر نکردیم و ساده ازش گذشتیم.دیدی وقتی این دو نفر کنار هم هستن بی اختیار دستاشون تو دستای هم قفل میشه؟؟؟؟؟؟مخصوصاً وقتی تو تاکسی هستن.شاید در طول مسیر هیچ حرفی بینشون رد و بدل نشه ولی گرمی و محبت دستاشون خیلی با هم حرف دارن...

شنیدی که میگن: خدا فاصله ی انگشتهای دست رو گذاشته تا با دستای کسی که دوسش داری پر بشه؟؟؟؟

خیلی حرف قشنگ و معنا داریه اگه فقط یک لحظه بهش فکر کنی.

اون دو نفری که گفتم خیلی همدیگرو دوست دارن که با این کارشون میخوان همه از دوست داشتنشون،از عشقشون با خبر بشن. آخه نمیتونن تو کوچه خیابون داد بزنن آهاااااااااااای ما عاشق همیم  ولی وقتی دستای همو میگیرن با زبون بی زبونی به همه اعلام میکنند که...زبونشون هیچی نمیگه ولی دلشون،دستاشون عالمی دارن واسه خودشون.

میدونم واسه همتون یه بار اتفاق افتاده که بعد از یه مدت طولانی اونی که دوسش داریو میبینی چیکار میکنی؟میپری تو بغلش؟بوسش میکنی؟گریه میکنی؟میخندی؟ همه ی اینها قشنگه ولی قشنگترش اینه که اون طرف عشقتباشه:همسرت،نامزدت... خیلی هارو دیدم اینجور وقتا فقط طرفشون رو نگاه میکنن فقط نگاه  این نگاه یه نگاه عادی نیست خیلی ارزش داره اونقد دوریش براش سخت گذشته که نمیدونه چی بگه اصلا حرفی تو لغت نامه پیدا نمیکنه که احساسش رو بیان کنه ولی با نگاهش دنیاها حرف میزنه.

این لحظه هایی که گفتم و همشو نگفتم چون میدونم نمیخونید و خسته میشین،این لحظه ها خیلی قشنگن اگه بعد ازین اینجور چیزهارو دیدین بدون فکر از کنارش رد نشین اگه فکر کنید مثل من لذت میبردید که موارد به این سادگی چقدر شادی بخشه.

در پناه حق

یا هو


نوشته شده توسط: hosseini nastaran

نوشته های دیگران ()

*******

************

*********************************

************

*******


i لیست کل یادداشت های این وبلاگ

یاور همیشه مؤمن
عشق
................
بوسه
تقدیم به همه ی شمائی که دوستتان دارم...
ظهر تاسوعا
نیایش
هفت سکا نس
[عناوین آرشیوشده]

*********************************

********************

:: درباره من ::

labbaik
hosseini nastaran
خیلی مهربون-دوست داشتنی(همه این طوری میگن)با سلیقه-منطقی-درس خون

********************

:: لینک به وبلاگ ::

labbaik

********************

:: پیوندهای روزانه ::

دوستت دارم [54]
[آرشیو(1)]

********************

:: آرشیو ::

tishtar

********************

:: لینک دوستان من ::

اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
الهام
آسمان آفتابی
امیر
مصطفی فؤادی

********************

:: دوستان من ::


















********************

:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو

********************

:: خبرنامه ::

 

********************

پارسی بلاگ ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ