سفارش تبلیغ
صبا ویژن
labbaik

دانشمندان، حاکم بر مردم اند . [امام علی علیه السلام]

u کل بازدیدها : 115936

u بازدیدهای امروز : 1

u بازدیدهای دیروز : 1

u  RSS 



u خانه
u مدیریت
u پست الکترونیک
u شناسنامه

جمعه 86/10/28 ساعت 4:43 عصر

i ظهر تاسوعا

سلام

این چیزی که الآن میخوام بنویسم اصلا از پیش تهیه شده نیست. یعنی هر چی به زبونم بیاد میخوام بگم.

این روزها معمولا دل من یکی بیشتر میگیره و حوصلم بیشتر سر میره. نمیدونم چرا  ولی خوب این مدلی دیگه....

    تقریبا نیم ساعت پیش دسته اومد جلوی در خونمون و گوسفندی ه نظری بود رو برید و برد تا فردا بشه غذای آقا برای عاشقاش.ازین که گوسفند رو بریدمن یه کوچولو دلم گرفت اما بیشتر ازین ناراحت شدم که یه حیوون زبون بسته لیاقت داره و انتخاب میشه اما ما ها(منظورم خودمه جسارت نشه) به زبون میگیم عاشقیم و عملمون یه چیز دیگه میگه..هوس کربلا می کنیم اما یکم همت نمی کنیم،شایدم آقا نمی طلبه ولی در کل من یکی که بدجور دلم می خواد برم......

     یکی از آشناها یه مدت بود میگفت دلم هوای شیش گوشه کرده،هوس کربلا دارم...حالا آقا طلبیده و 17 روز دیگه داره میره.اونم چه جوری:بدون اسم نویسی و قرعه کشی و ازین حرفها.به عنوان همراه یه مداح داره میره...خوش به سعادتش خدا نصیب همه ی آرزو منداش کنه.

نمیدونم چرا دارم این حرف هارو میزنم؟؟؟شاید دلم زیادی گرفته،شایدم دل تنگ شدم که شدم اما چرا؟؟؟

    راستی اصلا فکر کردین چرا آمها دل تنگ میشن؟چرا دلشون میگیره؟؟چرا دوست دارن داد بزنن و گریه کنن؟؟؟  یا اصلا چرا عاشق میشن؟؟

اگه فکر نکردین حتما بهش فکر کنید به جوابهای جالبی میرسین شایدم نرسین... من خیلی فکر کردم اما جواب کامل ومنطقی پیدا نکردم ولی معتقدم که ذات آدمها اینطوریه. مثلا ما اصلا اما حسین(ع) رو ندیدیم اما بدجور دل بستشیم . حاضریم براش بمیریم.واقعا چرا؟؟؟ نکنه یه موقع فقط به خاطر اینکه مسلمونیم عاشقشیم؟؟؟؟ اگه واقعا اینطوری باشه چه انسانهای بی هدف و عبوثی هستیم خدا وکیلی تا حالا فکر کردین که چرا این همه مردم انقدر عاشقن اونم عاشق حسین(ع)؟؟؟ حتی مسیحی و ارمنی هم براش می میرن... یه موقع خدائی نکرده فکر نکنید که من.... نه اصلا اینطوری نیست...من یکی خودم حسابی عاشقشم اما برام جای سؤال که چرا اینطوریه؟؟؟

      با شمام آره با خود توئی که داری این مطلب رو میخونی!!! به چیزهائی که گفتم خوب فکر کن و حال و حوصله داشتی نتیجه ی فکرت رو برام بنویس اگرم دوست نداشتی فقط بهم بگو که فکر کردی یا نه و آیا به نتیجه رسیدی؟؟یه کلام آره یا نه.

                                                                                                                                                                      

                                                                       اگه خستتون کردم و قلمم بد بود به بزرگواری خودتون ببخشید و ندید بگیرین.

ممنون که تحمل کردین. در پناه حق

یا هو


نوشته شده توسط: hosseini nastaran

نوشته های دیگران ()

*******

************

*********************************

************

*******


i لیست کل یادداشت های این وبلاگ

یاور همیشه مؤمن
عشق
................
بوسه
تقدیم به همه ی شمائی که دوستتان دارم...
ظهر تاسوعا
نیایش
هفت سکا نس
[عناوین آرشیوشده]

*********************************

********************

:: درباره من ::

labbaik
hosseini nastaran
خیلی مهربون-دوست داشتنی(همه این طوری میگن)با سلیقه-منطقی-درس خون

********************

:: لینک به وبلاگ ::

labbaik

********************

:: پیوندهای روزانه ::

دوستت دارم [54]
[آرشیو(1)]

********************

:: آرشیو ::

tishtar

********************

:: لینک دوستان من ::

اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
الهام
آسمان آفتابی
امیر
مصطفی فؤادی

********************

:: دوستان من ::


















********************

:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو

********************

:: خبرنامه ::

 

********************

پارسی بلاگ ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ